2013. április 14., vasárnap

Díj #1

Köszönöm, hogy már két rész után kaptam két díjat is :) Nagyon örülök nekik :)

Az első díjat Gréti W. Krisztii-től kaptam :) Nagyon köszönöm♥

1. Ha megkapod a díjat készíts róla egy bejegyzést és tedd ki ezt a képet!:)
2.Válaszolj a kérdésekre!
3.Küld el öt személynek!
4.Vissza adni,nem ér :)


---

Kérdések+válaszok:
1.) Miért írsz? Egyszerűen szeretek írni. Nem tudok soros okokat írni erről, egyszerűen szeretek írni és kész :) Valahol muszáj kiélnem a fantáziám...:)
2.) Miért pont az a főszereplő srácod aki? Igaz nem Harry a special favourite-m, de azt hiszem vele tudok a legkönnyebben írni. Ő az akit eltudok képzelni egy ilyen szerepben. Igaz, eleinte eltér az általam elképzelt valós személyiségétől, de az is hamarosan kiépül majd.
3.) Mi a legnagyobb álmod? Egy csodálatos család, és ha nem is kint élni Londonban, legalább elmenni oda rengetegszer, és találkozni a kedvenceimmel :)
4.) Van példaképed,ha igen kicsoda?:) Sportba Görbicz Anita, aki a Győri Audi ETO KC irányítója, és szélsője. Azt gondolom ő az élő példa a küzdésre és mindenre amit a sportban/kézilabdában tanulhatunk. Ha ilyen világhírű/ismert emberekre gondolunk, akkor azt hiszem Ed Sheeran lenne a példaképem. Imádom őt, tudja hogyan kell élni, és emellett tökéletes hangja van és fantasztikus dalokat ír, amiért csodálom őt :)
5.) Mikor hallottál először a fiúkról? Még a 2010-es x Faktorban hallottam róluk, de akkor még nem voltam fan. Az csak 2012 februárban lettem.

Az én kérdéseim:
1.) Mi a legjobb dolog amit eddig csináltál az életedben?
2.) Honnan jött a blogod ötlete?
3.) Miért azt a fiút választottad főszereplőnek akit?
4.) Olvasod a blogom?
5.) Ha igen, mit gondolsz róla?

3. Akiknek küldöm: Fanninak a két blogjának: http://this-isaboutus.blogspot.hu/ és http://memoriesfromthepast.blogspot.hu/
Akinek még akartam küldeni, annak pont vége lett a történetének, szóval azt hiszem ennyi lenne :)

********
És a második díj :D Köszönöm Wittának :)


Szabályok:
~ Írj magadról 11 dolgot!
~ Válaszolj 11 kérdésre!
~ Írj 11 kérdést!
~ Küld tovább 11 embernek!

11 dolog:
1. Nem vagyok megelégedve magammal
2.  Kézilabdázok
3. Imádok sportolni
4. Szeretnék megtanulni franciául
5. Nem tudok németül, ezért nyáron 3 hetes kurzusra kell mennem ausztriába
6. Kedvenc nyelvem az angol
7. Szeretnék majd külföldön élni
8. Gimibe szeretnék menni, onnan egyetemre
9. Nem hiszek a véletlenekben
10. A blog alapötletét egy sorozat és egy film adta meg
11. Sok olyan barátnőm van, akit csak netről ismerek, és valószín, hogy nem fogunk a közeljövőben találkozni..:(

11 kérdés+válasz:
Hány éves vagy? 14 leszek Októberben
Mikor kezdtél el blogolni? 2012 március elején
Miért kezdtél el blogolni? Sok blogot olvastam és gondoltam én is megpróbálom
Mit gondolsz a blogodról? Jelenleg meg vagyok elégedve vele, bár azért lehetne jobb is :)
Kedvenc dal? Iszonyatosan sok van, de amit bármikor megtudnék hallgatni az a Payphone és a Chasing Cars
Kedvenc könyv? Nem olvasok könyveket
Olvasod a blogom? Nem, de gondolkoztam rajta, hogy majd ha lesz időm elolvasom :)
Tetszik most valaki, szerelmes vagy esetleg? Igen
Hova jutnál el a legszívesebben? London vagy Párizs
Ha három szóval jellemezned kéne magad, melyik lenne az a három szó? Barátságos, lelkiismeretes, idióta :)
Facebook, vagy twitter? Régebben szívesen twittereztem, de már annyira nem szeretek. I prefer Facebook :D 

11 kérdés:
Mióta írsz blogot?
Hány blogod volt eddig?
Van barátod?
Van olyan személy akivel nem bántad meg, hogy megismerkedtél?
Van twittered?
Mi a kedvenc ételed?
Melyik az a hely, ahol a legtávolabb voltál az otthonodtól?
Van olyan személy akit még szívesen megismernél?
Meg vagy elégedve önmagaddal?
Milyen telefonod van?
Mi az amire gyűjtesz?


Ugyanannak a két blognak küldöm ezt a díjat is :) x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése